ТИМ ЗА УПРАВЉАЊЕ ПРИГОВОРИМА
У складу са Процедуром за управљање приговорима,
по којој се у Институту примају, вреднују, доносе одлуке и воде записе о
приговорима добијеним од корисника здравствених услуга, корисника услуга
испитивања или других заинтересованих страна, формиран је и тим за управљање
приговорима.
Тим за управљање приговорима чине именовани
запослени здравствени радници и здравствени сарадници са високом стручном
спремом и правник Института.
Након што се приговор прими у складу са
процедуром, чланови тима одговорни су за иницирање решавања приговора-анализу
узрока као и предлагање одговарајућих мера у домену својих одговорности и
овлашћења.
Тим за решавање приговора одговорна је за
решавање приговора, праћење евидентираних приговора ради уочавања могућих
трендова, праћење тока решавања и ефективности предузетих мера.
Тим прати евидентиране приговоре ради уочавања
трендова у природи и начину њиховог решавања, а при преиспитивању од стране
руководства координатори квалитета и непосредни руководиоци организационих
јединица презентују највишем руководству Института уложене приговоре, начине
њиховог решавања и уочене трендове.